6 خرداد 1396
6 خرداد 1396,
 2

نرم افزار مدیریت آتش نشانی این  امکان را میسر می سازد که سازمان آتش نشانی کلیه اطلاعات لازم را در سیستم خود نگهداری نموده و در زمان وقوع حادثه با داشتن نقشه منطقه مورد پوشش سازمان آتش نشانی مربوطه، محل وقوع حوادث را مشاهده و نرم افزار کوتاهترین مسیر را به آتش نشان برای بالا برن سرعت عمل نشان می دهد. برخی از امکانات نرم افزار بشرح زیر می باشد.

 

امکانات نرم افزار

  • ورود اطلاعات  شناسنامه ای پرسنل  آتش نشان به طور کامل
  • ورود اطلاعات حوادث به صورت جامع و گزارش گیری تفضیلی از آن
  • فرم ورود آزمایشات انجام شده کارکنان به طور کامل
  • فرم ورود تصرف  به  صورت کامل  گزارش گیری
  • تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی به صورت دستی واتوماتیک
  • امکان داشتن نقشه شهر مورد نظر و دسترسی به اطلاعات جزء به جزء نقشه
  • نمایش کوتاهترین مسیر وقوع حادثه به آتش نشان
  • فرم ایجاد سطح دسترسی  برای کاربران در نرم افزار جهت  بالا بردن امنیت نرم افزار
  • بخش گزارش گیری های پیشرفته از بخش های مختلف
  • امکان ایجاد برنامه  به صورت شبکه و مدیریت  آن توسط مدیر (شامل ایجاد کاربر، حذف کاربر، تعیین  میزان دسترسی کاربران و ….)
  • دارای بخش جستجوی پیشرفته برای هر فرم
  • دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند نرم افزار

2 responses on “مروری بر امکانات نرم افزار مدیریت سازمان آتش نشانی ها

  1. مرتضی گفت:

    سلام وقت عالیتون بخیر.
    بنده یک دموی از نرم افزار مدیریت آتش نشانی میخواستم خواهشمند است یک دموی از نرم افزار به ایمیل ما بفرستید تا بعد ارزیابی خرید نهایی را انجام دهیم.
    سپاسگذار
    مرتضی ذکایی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *