نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار کارگزینی
1397/11/09
نرم افزار کسب و پیشه
1397/11/09
نرم افزار دبیرخانه
نرم افزار دبیرخانه ماد نرم افزاری است که تمامی وظایف واحدهای دبیرخانه سازمان‌ها از جمله شماره‌گذاری، دریافت، ارسال، ثبت و رهگیری مکاتبات اداری را به صورت دیجیتالی و خودکار انجام می‌دهد. خودکارسازی این وظایف باعث می‌شود تا مدیریت امور دبیرخانه حتی در سازمان‌هایی که روزانه چندین هزار نامه اداری را ثبت و پیگیری می‌کنند و یا پراکندگی جغرافیایی دارند، با سهولت و پایداری امکان‌پذیر شود.

از ویژگی‌های متمایز سیستم دبیرخانه ماد این است که فرآیند ثبت نامه وارده و صادره و سایر فرآیندهای مرتبط با دبیرخانه را با سرعتی بسیار بالا انجام می‌دهد و به این ترتیب مدیریت نامه های اداری را تسهیل می‌کند. مزیت دیگر این نرم افزار، قابلیت بایگانی و طبقه بندی اسناد و مکاتبات است که برای بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی مفید خواهند بود.

از مهمترین امکانات نرم افزار دبیر خانه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

    • مشخصات سازمان و شرکت
    • پوشه بندی اطلاعات دبیرخانه
    • تعریف چارت سازمانی
    • تعریف پاراکدها و پارامترها
    • تعریف امضاء ها
    • طراحی الگو و فرم نامه
    • تعریف پاراف ها

کارتابل نامه ها

      • نامه جدید
      • بخش ثبت و بایگانی متن(در قالب فایل Word) و یا اسکن نامه
      • بخش ثبت پیوست های نامه
      • صندوق ورودی
      • بخش گردش نامه
      • گزارش چک ها
      • بخش پیگیری نامه
      • بخش تاریخچه نامه:
      • نامه های ارسالی
      • نامه های ارجاعی
      • نامه های حذف شده
      • مشاهده کارتابل نامه های دیگران
      • مشاهده کارتابل نامه های دیگران

کارتابل پیام ها

        • پیام های دریافتی
        • پیامهای ارسالی
        • پیام های حذف شده
        • مشاهده کارتابل نامه های دیگران

کارتابل پیش نویس ها

          • پیش نویس جدید
          • ارسال پیش نویس

کارتابل ایمیل ها

            • ارسال ایمیل
            • مدیریت ایمیل های ارسالی
اطلاعات بیشتر

حداقل امکانات نرم افزاری

امکان ثبت دیدگاه بسته شده است