برگزاری جلسه آموزش و نصب نرم افزار حقوق و دستمزد در سازمان حمل و نقل تاکستان

جلسه برگزاری معرفی نرم افزار دبیرخانه و مصوبات شورا در شورای شهر اسلامی محمدیه
1396/07/12
برگزاری جلسه آموزش و نصب نرم افزار در آمد و مدیریت حمل و نقل در سازمان حمل و نقل تاکستان
1396/07/12

برگزاری جلسه آموزش و نصب نرم افزار حقوق و دستمزد در سازمان حمل و نقل تاکستان

در این جلسه که با حضور تیم شرکت و مسوولین محترم سازمان حمل و نقل تاکستان برگزار گردید.نرم افزار حقوق و دستمزد کارمندی و کارگری حمل و نقل نصب و راه اندازی شد.و آموزشهای لازم در این خصوص نیز داده شد.

در زیر برخی از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد به شرح زیر میباشد:

 

  • ورود اطلاعات پرسنلی با تمامی آیتمهای پیش بینی شده سازمانها و شرکتها
  • ورود اطلاعات حقوقی با تمامی آیتمهای منطبق با اداره کار و وزارت کشور
  • بخش محاسبات به صورت فرمول نویسی داخل خود سیستم انجام میشود.
  • امکان ایجاد چندین کارگاه با تعداد نا محدود ردیف پیمان مختلف
  • امکان ایجاد نامحدود کارکنان در کارگاههای مختلف
  • پوشش انواع استخدامی ها مانند : وزارت کارمندی، کارمند رسمی، قرارداد کارگری، روزمزد کارگری، کارمند پیمانی و …..
  • محاسبه و پوشش انواع بیمه ، تامین اجتماعی ، صندوق تعاون ، بیمه تکمیلی ، بیمه عمر
  • تشخیص پرسنل از جهت نوع استخدام و اعمال آن در محاسبات کارکرد و کسورات و مزایا
    (براساس ضوابط استخدام ، جانبازی)
  • ذخیره اطلاعات بصورت پارامتری که باعث سرعت بخشیدن و افزایش دقت در گزارشات نیز می شود
  • تعریف ثابتهای حقوق : سقف بیمه و جداول مالیاتی( برای هر ماه از سال نیز قابل تغییر می باشد)
  • امکان انتقال کارکرد از ماه قبل به ماه جدید (باعث سرعت بخشیدن در محاسبه حقوق و دستمزد ماههای جدید)
  • امکان ایجاد لیست مسکن، عیدی، مساعده، کارانه، فوق العاده جذب و تهیه دیسکتها و گزارشهای مختلف به تفکیک هرکدام از آنها
  • امکان حرکت بین ماههای گذشته و گزارشگیریهای مجدد از آن
  • داشتن فیشهای حقوقی به صورت کامل
  • محاسبات مالیات، بیمه بر اساس کارگاه ها
  • تهیه دیسکت دارایی بدون نیاز به برنامه اداره مالیات
  • تهیه دیسکت بیمه بدون نیاز به برنامه سازمان تامین اجتماعی
  • تهیه دیسکت بیمه برای صندوق تعاون و بازنشستگی کشوری
  • محاسبه معوقات کسورات و مزایا
  • کارکرد ها به صورت پویا،آیتم های کارکرد متغییر میباشد
  • بخش وام و صندقهای پس اندازی
  • قرار دادها در خود نرم افزار انجام میشود
  • امکان تعریف 16 نوع وام ، بدهی ، فروشگاه ،ضمانت وام و … جهت کسراز حقوق که فرآیند آن ماهیانه بصورت خودکار انجام خواهدشد.
  • امکان ارتباط با هرسیستم حضور وغیاب
  • امکان چاپ 4 نوع فیش حقوق (بنا به سلیقه و نیاز سازمان یا شرکت)
  • پشتیبانی از کلیه بانک ها برای دیسکت ها بیمه
  • ایجاد سند حسابداری حقوق بصورت اتوماتیک
  • گزارشگیری برای هر یک از انواع استخدامی ها
  • گزارشگیری برای هر یک از مراکز هزینه
  • گزارشات متنوع
  • محاسبه بازخریدی و بازنشستگی تامین اجتماعی و صندوق تعاون
  • محاسبه مالیات انواع پرداختیها براساس نوع احکام کارگزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.