نحوه گزارشگیری کامل آماری از املاک در نرم افزار املاک و نوسازی شهرداری ها

اضافه نمودن قابلیت بیمه خدمات درمانی و صندق بازنشستگی در نرم افزار حقوق و دستمزد.
1396/03/08
برگزاری جلسه نصب و راه اندازی نرم افزار حقوق و دستمزد در شهرداری رازمیان
1396/03/08

 نحوه گزارشگیری و برخی از امکانات نرم افزار املاک و نوسازی:

 

سیستم املاک و نوسازی با هدف کنترل و نگهداری اطلاعات املاک و معابر شهری و در نهایت  ایجاد بانک اطلاعات شهری بوجود آمده است. در این سیستم امکان گزارشگیری از کلیه فیلدهای مهم  اطلاعاتی وجود دارد و مدیران ارشد شهری را جهت تصمیم گیری های کلان شهر بر مبنای آمار و اطلاعات دقیق و منطقی کمک می کند. در نرم افزار املاک و نوسازی شهرداریها گزارش کامل آماری از املاک (براساس ماهیت فیزیکی، تعداد و درصد کف سازی، وضعیت ممیزی، نوع مالکیت، تعداد املاک با ذکر تعداد طبقات و نوع مصالح و ….)انجام میشود.

برخی از امکانات نرم افزار املاک و نوسازی عبارتند از:

  • ورود اطلاعات کامل املاک بر پایه اطلاعاتی مانند: ارزش عرصه، ارزش مستحدتاث، ارزش ساختمان
  • ورود اطلاعات بلوک، معابر، املاک، آپارتمان و …..
  • تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی نرم افزار به صورت دستی و اتوماتیک
  • برگرداندن نسخه پشتیبان نرم افزار در صورت مشاهده مشکل در اطلاعات نرم افزار
  • فرم ایجاد ، تغییر و تعیین دسترسی کاربر جدید
  • ورود کامل اطلاعات کسبه و پیشه
  • صدور مفاصاحساب اولیه
  • صدور صورت وضعیت واحهای غیرمسکونی
  • ورود اطلاعات بصورت پارامتری که باعث افزایش سرعت و بالا رفتن دقت در گزارشات می شود
  • امکان انواع گزارش گیری مانند (فهرست املاک، بدون پلاک، املاک دارای پروانه، املاک دارای سند، اطلاعات کامل معابر، املاک بدون مالک و …..)
  • گزارش کامل آماری از املاک (براساس ماهیت فیزیکی، تعداد و درصد کف سازی، وضعیت ممیزی، نوع مالکیت، تعداد املاک با ذکر تعداد طبقات و نوع مصالح و ….)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *