نصب و راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی در سازمان برنامه و بودجه البرز

نصب و راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی (شهروند یار) در شهرداری الوند
1398/03/09
انجام پروژه سامانه الکترونیکی مرخصی آنلاین سازمانهای حمل ونقل
1398/03/09

سامانه میز خدمت الکترونیکی

نصب و راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی در سازمان برنامه و بودجه البرز

        پیرو دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان های اداری استخدامی و مدیریت و برنامه ریزی کشور برای تمامی ادارات و سازمانها در خصوص راه اندازی نرم افزاری تحت عنوان میز خدمت الکترونیکی، به منظور تسریع در امورات شهروندان و مراجعات غیر حضوری که با هماهنگی و مذاکره با مسوول محترم انفورماتیک سازمان برنامه و بودجه البرز جناب آقای مهندس نوری و معرفی سامانه میز خدمت الکترونیکی در آن سازمان، سامانه میز خدمت الکترونیکی تایید و در مرحله نصب و راه اندازی قرار گرفت.که در این راستا امکانات سامانه میز خدمت الکترونیکی در زیر قرار داده شده است:    

امکانات سامانه میز خدمت شرکت راهبر رایان ماد :

آدرس سامانه:  IP 91.98.20.25:7001

  • قابلیت پذیرش درخواست خدمت ارباب رجوع
  • دسترسی به کلیه خدمات ارباب رجوع تنها از طریق یک سامانه
  • ارائه رسید الکترونیکی و تعیین زمان صدور پاسخ خدمت
  • ارائه کد رهگیری منحصر به فرد به درخواست ارباب رجوع
  • امکان رهگیری الکترونیکی مراحل گردش کار درخواست ارباب رجوع
  • قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع درمراحل مختلف انجام خدمت
  • ارائه بسته الکترونیکی اطلاع رسانی برای خدمات قابل ارائه توسط سازمان
  • لازم به ذکر است که هر شناسه خدمت با تمام ایتم های مختص خود و لینک های لازم و یا آپلود فایلها انجام میگیرد که شامل :قوانین ،شناسنامه خدمت ، استعلامات ، مراحل گردش کار،مسئولین ارائه خدمت و سایر آیتم های موجود جهت ثبت آن خدمت میباشد
  • امکان آپلود مدارک ارباب رجوع به همراه ثبت خدمت
  • قابلیت ارائه گزارشات تحلیلی متنوع براساس خدمات ، درخواستها ، مسئولین خدمات  و …
  • دریافت نظرات ارباب رجوع
  • قابلیت ارائه پاسخ خدمت درخواست شده توسط ارباب رجوع به صورت الکترونیکی
  • قابلیت تعریف پرسنل سازمان
  • ایجاد یوزرنیم و پسورد برای هر فرد سازمانی
  • تعریف سطوح دسترسی متفاوت با توجه به سیاست های سازمانی برای کاربران سامانه و نرم افزار
  • ارائه جعبه سیاهی از عملکرد کاربران در زمانها ی مورد استفاده از نرم افزار
  • قابلیت تعریف چارت سازمانی
  • قابلیت ثبت شکایات و دریافت کد رهگیری جهت پیگیری شکایت ثبت شده
  • قابلیت ثبت پیشنهاد در خصوص هر واحد سازمانی و شناسه خدمت هر واحد سازمانی

 

  • قابلیت ثبت پیشنهادات در خصوص پیش نویس قوانین ثبت شده در ری سایت سازمانهای ذیربط
  • دارا بودن پنل مدیریت جهت انجام تنظیمات مربوط به خدمات ، رهگیری درخواستها ، سطوح دسترسی پرسنل به فرم ها
  • تعریف قوانین و مقررات مربوط به هر خدمت ، پرسنل مسئول هرخدمت، هزینه و زمان ،مراحل گردش کارو تمامی آنچه در بسته اطلاع رسانی در خدمات موجود میباشد .
  • لازم به ذکر است در بسیاری از قسمتهای نرم افزار سعی شده که آیتم ها به صورت پارامتریک قرار بگیرد تا امکان بومی سازی ساده تر باشد.
  • با قرارگیری این سامانه در سازمانها مراجعات ارباب رجوع تقریبا از بین میرود
  • از ازدحام و سردرگمی ارباب رجوع در سازمانها کاسته میگردد
  • هزینه و زمان رسیدن ارباب رجوع به نتیجه درخواست کاهش یافته و روند بررسی ها سریع خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *