1. افزودن کد های امنیتی به فرم های سامانه
  2. تهیه کارتابل های مجزا برای هر شهروند جهت مراجعه و دریافت سوابق در خواست های خدمات و نتایج ارایه خدمات (این قابلیت مورد نیاز شهرداری ها و سازمان های خدمات عمومی است)
  3. امکان مطلع نمودن پرسنل زمان ارسال در خواست از طرف شهروند با آلارم پیامک
  4. بهینه نمودن فرم ها
  5. قرار قرفتن آیتم فرمساز

سامانه میز خدمت الکترونیکی با توجه به نیازهای کاربران و دریافت بازخورئد از ش9هروندان مرحله به مرحله کامل تر شده و کامل تر می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها