تولید نرم افزار سفارشی

تولید نرم افزار سفارشی راهبر رایان ماد

تولید نرم افزار تخصص ماست. تیم فنی متخصص، با تجربه راهبر رایان ماد با تسلط بر فناوری های روز، در همه مراحل نیازسنجی، طراحی، پیاده سازی، استقرار و پشتیبانی در کنار شما خواهد بود تا نیازمندی های نرم افزاری سازمان خود را به بهترین شیوه برطرف کنید.

 

ما نرم‌افزارهایی می‌سازیم که نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کنند

 

برای تولید نرم افزارهای سفارشی خود از فناوری‌های نوآورانه و پیشرفته بهره می‌گیریم تا نرم افزارهایی با کارکردی پایدار، ایمن و کاربرپسند ارائه دهیم

برخی از زبان های برنامه نویسی که از آن بهره می گیریم

ساخت نرم افزار ویندوز با دات نت

ASP.NET

Microsoft SQL server

برنامه نویسی نرم افزار با ویژال استودیو

Microsoft Visual Studio

ساخت نرم افزار با dot net core سی شارپ

ASP.NET Core

در ادامه، به شما نشان خواهیم داد که چگونه نرم‌افزارهای سفارشی را تولید می‌کنیم تا بتوانید با نحوه فعالیت ما آشنا شوید. همچنین، برای آشنایی بیشتر با محصولات و نرم‌افزارهای اختصاصی شرکت راهبر رایان ماد، می‌توانید به صفحات محصولات مراجعه فرمایید.

طراحی و توسعه نرم افزار ها

مزایای نرم افزار سفارشی

عبارتند از :

  • مطابقت کامل با نیازها: نرم افزار سفارشی به طور کامل بر اساس نیازهای خاص مشتری طراحی و ساخته می شود. این امر باعث می شود که نرم افزار به طور کامل با فرآیندهای تجاری سازمان مطابقت داشته باشد و نیازهای آن را به طور کامل برآورده کند.
  • انعطاف پذیری: نرم افزار سفارشی می تواند به راحتی متناسب با نیازهای در حال تغییر سازمان تغییر کند. این امر به سازمان کمک می کند تا به سرعت به تغییرات در بازار یا محیط کسب و کار خود واکنش نشان دهد.
  • امنیت: نرم افزار سفارشی می تواند به طور خاص برای نیازهای امنیتی سازمان طراحی شود. این امر می تواند به محافظت از داده ها و دارایی های سازمان در برابر تهدیدات امنیتی کمک کند.
  • عملکرد: نرم افزار سفارشی می تواند به طور خاص برای بهینه سازی عملکرد سازمان طراحی شود. این امر می تواند به بهبود بهره وری کارمندان و کاهش هزینه های عملیاتی کمک کند.

مراحل تولید یک نرم افزار سفارشی

 

مراحل تولید نرم افزار راهبر رایان ماد

 

برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل

در این مرحله، نیازهای مشتری و الزامات نرم افزار مشخص می شود. این کار با مصاحبه با کاربران، بررسی فرآیندهای تجاری و انجام تحقیقات بازار انجام می شود. در نهایت، یک سند مشخصات نیازمندی نرم افزار (SRS) تولید می شود که نیازهای نرم افزار را به طور کامل توصیف می کند.

 

طراحی

در این مرحله، طرح و معماری نرم افزار مشخص می شود. این کار شامل طراحی سیستم، طراحی پایگاه داده، طراحی رابط کاربری و طراحی معماری نرم افزار است. در نهایت، یک سند طراحی نرم افزار (SDD) تولید می شود که طرح نرم افزار را به طور کامل توصیف می کند.

 

توسعه

در این مرحله، کدنویسی و آزمایش نرم افزار انجام می شود. این کار شامل توسعه کدهای برنامه نویسی، تست عملکرد نرم افزار، تست امنیت نرم افزار و تست پذیرش کاربر است.

 

استقرار

در این مرحله، نرم افزار در محیط تولید نصب و راه اندازی می شود. این کار شامل نصب نرم افزار بر روی سرور، تنظیمات نرم افزار و آموزش کاربران است.

 

پشتیبانی

در این مرحله، نرم افزار از نظر اشکالات و مشکلات احتمالی پشتیبانی می شود. این کار شامل رفع اشکالات نرم افزار، ارائه خدمات پشتیبانی فنی و ارائه آموزش های دوره ای به کاربران است.

 

پایان پروژه

البته، مراحل تولید نرم افزار سفارشی ممکن است بسته به پیچیدگی پروژه و چارچوب توسعه نرم افزار انتخاب شده متفاوت باشد. به عنوان مثال، در پروژه های کوچک، ممکن است برخی از مراحل حذف یا ترکیب شوند.

اکنون راهبر رایان ماد با تکیه بر توان مهندسین خود آمادگی انجام پروژه های نرم افزاری و همچنین برنامه نویسی و تولید نرم افزارهای سفارشی مشاغل و صنایع و سازمان های گوناگون را دارد.

ارتباط با ما