"مدیریت دیجیتالی مکاتبات با سرعت و دقت بیشتر"

نرم‌افزار دبیرخانه ماد

نرم‌افزار دبیرخانه ماد یک سیستم جامع و هوشمند برای مدیریت تمامی وظایف واحدهای دبیرخانه سازمان‌ها و شرکت‌هاست. این نرم‌افزار به‌طور کامل فرآیندهای ثبت، شماره‌گذاری، ارسال، دریافت، و پیگیری مکاتبات اداری را به صورت دیجیتالی و خودکار انجام می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار، تمامی مراحل ثبت و رهگیری نامه‌های اداری با سرعت بالا و دقت زیاد انجام می‌شود و به راحتی می‌توان مکاتبات را در سازمان‌های مختلف، حتی در صورت پراکندگی جغرافیایی یا حجم بالای مکاتبات، مدیریت کرد.

نرم‌افزار دبیرخانه ماد

ویژگی‌های کلیدی

تمامی مکاتبات اعم از نامه‌های ورودی و خروجی، به‌صورت خودکار ثبت و دسته‌بندی می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود که مدیریت مکاتبات بسیار سریع‌تر و بدون هیچ‌گونه خطایی انجام شود. 📝

نامه‌ها و پیغام‌ها به‌طور کامل در سیستم وارد و خروجی‌ها ثبت می‌شوند. این ویژگی به مدیران و کارکنان این امکان را می‌دهد که به‌راحتی مکاتبات وارده و صادره را مدیریت کنند. 📤

 

تمامی مکاتبات، نامه‌ها، و اسناد به‌صورت دیجیتالی بایگانی می‌شود. امکان جستجو و دسترسی سریع به اسناد از طریق این سیستم فراهم است که برای سازمان‌ها و نهادهایی که حجم بالای اسناد دارند، بسیار مفید است. 📚

امکان تعریف چارت سازمانی و پارامترهای مختلف برای هر بخش یا فرد در سازمان به منظور تخصیص وظایف و پیگیری‌های دقیق‌تر و کارآمدتر وجود دارد. 🧑‍💼

امکان ثبت و تخصیص امضاها و پاراف‌های مختلف برای فرآیندهای مربوط به نامه‌ها و مکاتبات. این ویژگی به تسهیل و سرعت‌بخشی به عملیات امضاء و تأییدیه‌ها کمک می‌کند. ✍️

 

وجود کارتابل برای پیام‌ها و پیش‌نویس‌ها به‌طور جداگانه، به کارکنان این امکان را می‌دهد که به‌راحتی پیام‌های دریافتی و ارسالی را مدیریت کنند. این ویژگی همچنین شامل ارسال و دریافت ایمیل‌ها نیز می‌شود. 📧

 

امکان پیگیری لحظه‌به‌لحظه وضعیت نامه‌ها و مکاتبات از ثبت تا ارسال و حتی ارجاع آن به دیگران. همچنین، تاریخچه تمامی نامه‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده در سیستم ذخیره می‌شود تا در صورت نیاز، دسترسی به اطلاعات قبلی راحت‌تر باشد. 🔄

پیش‌نویس‌های نامه‌ها می‌توانند به‌طور کامل در سیستم مدیریت شوند و پس از اصلاحات و بررسی‌های لازم، به‌راحتی ارسال شوند. این ویژگی باعث می‌شود که هیچ پیش‌نویسی از دست نرود و تمامی مراحل آن ثبت و کنترل شود. 🖥️

 

تصاویر سامانه

1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
نرم‌افزار دبیرخانه ماد

مزایای ویژه

⚡ سرعت بالا در انجام فرآیندها

با خودکارسازی تمام فرآیندهای دبیرخانه، از ثبت نامه‌های اداری تا ارسال و پیگیری آن‌ها، تمام امور با سرعتی بسیار بالا و بدون نیاز به انجام کار دستی انجام می‌شود. 🚀

 

🔒 امنیت و حفاظت از اسناد

تمامی اسناد و مکاتبات در سیستم به‌صورت دیجیتالی بایگانی و ذخیره می‌شود که این امر امکان دسترسی به اطلاعات مهم را در هر زمان فراهم کرده و از گم شدن یا دسترسی غیرمجاز به اسناد جلوگیری می‌کند. 🔐

 

📊 گزارش‌دهی دقیق و تحلیل اطلاعات

نرم‌افزار به شما امکان گزارش‌گیری دقیق از وضعیت نامه‌ها، اسناد، و پیگیری‌های انجام‌شده را می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا عملکرد سازمانی خود را بررسی و تحلیل کنید. 📈

 

🧩 انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری با نیازهای سازمان

سیستم قابل تنظیم است و می‌تواند با نیازهای خاص سازمان‌ها و بخش‌های مختلف آن‌ها سازگار شود. این ویژگی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را مطابق با نیازهای داخلی و خارجی خود تنظیم کنند. ⚙️

 

📑 امکان بایگانی اسناد و اطلاعات در فضای ابری

برای سازمان‌هایی که به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تری نیاز دارند، این نرم‌افزار قابلیت ذخیره‌سازی اسناد در فضای ابری را دارد که به این ترتیب دسترسی به اطلاعات از هر مکان و در هر زمان امکان‌پذیر می‌شود. ☁️

 

دبیرخانه ماد

نرم افزار های مرتبط

برای دریافت دموی این نرم‌افزار، لطفاً اطلاعات خود را وارد کنید

درخواست دموی رایگان

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها